Jak zdobyć wymarzoną sylwetkę?~ 3 min

0
304

W jaki sposób możesz osiągnąć swoją wymarzoną, idealną sylwetkę? Czy jest to w ogóle możliwe bez wielkich poświęceń i mnóstwa wyrzeczeń?

W dzisiejszym artykule dowiesz się, czy proces pozbywania się niechcianych kilogramów jest istną katorgą, a może nie taki diabeł straszny jak go malują?
odchudanie - przemiana

„Nie od razu Kraków zbudowano!”

Teraz zabiorę Cię na lekcję prostej logiki – to, że przybrałeś/aś sporo zbędnych kilogramów nie stało się w ciągu jednej nocy, nie oczekuj więc że zadziała to tak szybko w drugą stronę! Na świecie, z tego co mi wiadomo, nie ma magicznych pigułek pozwalających na natychmiastowe pozbycie się zbędnych kilogramów. Jeśli jednak się mylę proszę o kontakt!! 😛 . Ku niezadowoleniu wielu osób, proces ten wymaga czasu i wytrwałości.
Cierpliwość i silna wola to klucze do osiągnięcia sukcesu!

Odchudzanie nie musi być okrutne!

Do wymiany zimowej opony na letni płaski brzuszek jedyne czego potrzebujemy to ujemny bilans kaloryczny! Co to znaczy? Musisz spożywać mniej kalorii niż twój organizm zużywa  w ciągu dnia! UWAGA! Wcale nie wiąże się to z jedzeniem sałaty i popijaniu jej wodą.

Serdecznie odradzam katowania się dietami 1000kcal które jedynie wykańczają nasz organizm. Jeśli jesteś osoba przy sobie która chciałaby schudnąć, nie musisz nawet liczyć kalorii! Jedyne co powinieneś robić to wprowadzać zdrowe nawyki żywieniowe, odrobinę ruchu i patrzeć na to jak reaguje twój własny organizm! Nic więcej!
Z kolei osobom z marzeniem osiągnięcia sportowej, „dociętej”, sylwetki zalecam obliczenie dziennego zapotrzebowania kalorycznego i trzymania się deficytu.  Co w przypadku, gdy chcesz przez weekend pozwolić Sobie na odrobinę szaleństwa? Skup się na tygodniowym bilansie kalorycznym, nie na dziennym! Jeśli w przeciągu tygodnia od poniedziałku do piątku troszkę bardziej się wysilisz i nabijesz sobie większy deficyt kaloryczny, możesz go uzupełnić w ciągu weekendu.
A dla amatorów wielkich sycących posiłków zalecam zastosowanie Intermittent Fasting!

Wprowadź zdrowe nawyki i chudnij!

Nie trudno jest schudnąć, natomiast trudno jest utrzymać nową wagę/sylwetkę! Jeśli nie chcesz doświadczyć efektu JOJO, przestań męczyć się kilka miesięcy trudną dietą która wcale nie sprawia Ci przyjemności! Powoli wprowadzaj do życia proste nawyki, które stopniowo staną się częścią twojej codzienności!
Pamiętaj! Piękno tkwi w prostocie!
Dla przykładu – lubisz gazowane napoje typu CocaCola? Przerzuć się na napoje ZERO KALORII, następnie powoli dokładaj spożycie wody do momentu, gdy woda będzie smakować równie dobrze!
Jeśli natomiast kochasz jedzenie, lecz dodatkowo uwielbiasz ruch, tak jak ja, poświęcaj jak najwięcej czasu aktywnościom fizycznym! Idz na trening, potem spacer, bądź rower! Im więcej czasu spędzisz ruszając się tym mniej będziesz go miał na jedzenie.
Innym bardzo zdrowym i przydatnym w odchudzaniu nawykiem jest dodawanie do każdego posiłku warzywa bądź owocu. Zawarty w nich błonnik usprawnia procesy trawienne i zwiększa uczucie sytości! Dodatkowo uzupełniamy dietę o ważne witaminy i minerały w nich zawarte!
odchudzanie owoce

Podsumowując, nie próbuj utrudniać na siłę czegoś co jest tak proste. Przemiana sylwetki jest naprawdę prostą i przyjemną sprawą, która wcale nie wymaga odmówienia sobie przyjemności i życia jak w celibacie. Sięgnij po Colę Zero i ciesz się życiem!